Sådan gør du
- Du ansøger om ledighedsydelse på borger.dk: Ansøg om ledighedsydelse. Du skal sikre dig at du ansøger i Frederiksberg Kommune.
- Selvbetjeningsløsningen guider dig gennem ansøgningen, og du skal kun udfylde relevante spørgsmål for din ansøgning.
- Det er vigtigt, du vedlægger relevant dokumentation.
FAQ
Hvad sker der efter jeg har søgt?
Når din ansøgning samt relevant dokumentation er modtaget, vil Ydelsescenter Frederiksberg behandle din ansøgning hurtigst muligt. Du vil få svar på din ansøgning i din digitale postkasse. Er du fritaget fra Digital Post, vil du modtage dit svar pr. brev.
Læs mere om ledighedsydelse og satser på borger.dk.
Links
Kontakt
Ydelsescenter – Kontanthjælp
Frederiksberg RådhusSmallegade 1, 2. sal
2000 Frederiksberg
For borgere: Send sikker Digital Post til Ydelsescenter
For virksomheder: Send sikker Digital Post til Ydelsescenter
For virksomheder: Send sikker Digital Post til Ydelsescenter
Telefonisk henvendelse:
Mandag - torsdag kl. 8-15Fredag kl. 8-12
Personlig henvendelse:
Mandag-torsdag kl. 8.40-15Fredag kl. 8.40-12
Telefon: 38215700